|
|
בעיות פסיכולוגיות --עייפות-תשישות-- איזון הגוף הרגש והנפש והרגעת דאגות, ופחדים
|
|
|
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופלת שהייתה מודאגת וחרדה לבני משפחתה על בסיס קבוע עם דגש על הגברים שבחייה.
|
|
|
|
|
|
רגש ונפש --עייפות--תשישות--חולשה--הצלחה בטיפול ואיזון מצבי רוח משתנים
|
|
|
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה של מטופל עם מצבי רוח קיצוניים משתנים, בין סימפטיות, אדיבות לעצבנות, כעס, רוגז וחוסר סבלנות.
|
|
|
|
|
|
מתח --עייפות--חולשה--תשישות-- טיפול מוצלח באיזון מצבי רוח משתנים, מתח, לחץ וסטרס
|
|
|
יונה ליאור מספרת על הצלחה במטופלת עם בעיות רגשיות, מבחוץ נראתה שלווה ורגועה , אך בפנים לחץ, מתח, חרדות, וסטרס תמידי.
|
|
|
|
|
|
|
ראשי› שאלות ותשובות |
|
|
|
שאלות ותשובות מתוכניות רדיו, יונה ליאור Ph.D משיבה למאזינים |
קשב וריכוז -- תרופות קשב בגיל חמש וחצי וההשלכות של אבחון לא נכון |
|
|
|
תקציר שאלת המאזין/ה
יונה ליאור נשאלת לדעתה על ריטלין בגיל חמש וחצי והיא נרתעת ומסבירה שהבעיה היא שלא מאבחנים נכון מה הבעיה של הילד ולמה הוא מתקשה ללמוד. |
|
|
|
תקציר שאלת המאזין/ה
יונה ליאור נשאלת לדעתה על ריטלין בגיל חמש וחצי והיא נרתעת ומסבירה שהבעיה היא שלא מאבחנים נכון מה הבעיה של הילד ולמה הוא מתקשה ללמוד.
מנחה: מה דעתך על ריטאלין בגיל חמש וחצי, צבע עיניים שחור?
יונה ליאור: וואי, אני פשוט מתחלחלת מזה, וחושב שלא, ויש לזה המון השלכות. צריך לראות את הילד וזה באמת לא מתאים לילד בגיל כל כך צעיר ואת יודעת שבדרך כלל, ואנחנו גם מדברות אחרי זה, שבעצם הטיפול הוא בתמיכה בהורים ולא בילד, ואני רוצה להגיד שבעצם הילד הוא כנראה שלא יודעים לאבחן אותו, מסכן... איזה טכניקה הוא צריך ללמוד, האם הוא צריך ללמוד דרך הראיה דרך ויזואליות, דרך השמיעה...
מנחה: אז אולי באמת להגיד לו, לאמא כדאי לבוא עם הילד לאבחון...
יונה ליאור: אני חושבת שעוד מעט בגיל יום יתחילו לחלק ריטאלין וקונצרטה, זה פשוט נורא ואיום...
יונה ליאור:
מאזינה:
מאזינה:
מנחה:
|
|
|
|
יונה ליאור Ph.D מסבירה על האבחון והטיפול בבעיות קשב וריכוז, דיסלקציה והיפראקטיביות |
|
|
הפרעות קשב וריכוז
|
אבחון וטיפול חדשני בהפרעות קשב וריכוז בכל שלב וכל גיל כיצד בעזרת אבחון אירדיולוגי בשיטת יונה ליאור אורח חייך ישתפר מקצה לקצה?
מתקשה לשבת הרבה זמן? להתרכז? ללמוד? מרגיש/ה כמו צלחת לווינית שקולטת מאות ערוצים בו-זמנית? הילד מתפרע בכיתה? לא לומד? לא מקשיב? מפחדים להתחיל שימוש בריטלין?
לבעיית קשב וריכוז אין גיל, יכולה להופיע אצל תינוק, ילד או מבוגר. הפרעות קשב וריכוז והיפראקטיביות פוגעות לא רק בסובל מהן אלא גם בסביבה הקרובה שלו והתסכול המשותף עלול להדרדר לייאוש. אבל אתם חוששים מריטלין, ובצדק. תרופות וכדורים לא יפתרו את בעיית הקשב והריכוז אלא רק פיתרון זמני אשר מדחיק את הבעיה לטווח הארוך.
האבחון האירידיולוגי בשיטתיונה ליאור מאפשר לך אבחון מקיף, יסודי ולא פולשני לגוף, המתבצע דרך הסתכלות בעיניים שלך בלבד, בהן ניתן לראות השתקפות של האופי לפרטי פרטים, וכך לזהות בדיוק מהיכן נוצרות בעיות הקשב והריכוז, מהם התהליכים המעורבים בהופעת הקשיים. כיצד כל זה מתאפשר? כל איברי הגוף מקושרים דרך סיבי מערכת העצבים אל העין ודרכם מדווחים על כל שינוי או תהליך שמתרחש בהם, ואלו באים לידי ביטוי בגוונים, חריצים וסימנים על גבי העין. פענוח סימנים אלו מאפשר לזהות השפעתן של חוויות מהעבר כמו גם קשיים וטראומות על תחושות בהווה, וגם להבין את הקשר בין חוסר איזון פיזיולוגי או כימי לבין סימפטומים של חוסר איזון רגשי ונפשי.
הטיפול בבעיות קשב וריכוז בשיטה זו הוא טבעי, ייחודי ומותאם באופן ספציפי לנראה בעיניך. מטרת הטיפול בשיטה זו היא לטפל מבפנים והחוצה- לא בהפרעת קשב ריכוז או היפראקטיביות כמחלה בפני עצמה ולא רק בהסתרת הסימפטום, אלא להביא לאיזון של מכלול התהליכים הפנימיים הקשורים, ולאפשר לכן להבין איך נכון לכם ללמוד, מהם החושים החזקים אצלכם, איזה חסרים יש בגוף שמשפיעים על התהליך, ואיזה סוג של תמיכה מהסביבה יוכל להביא לשיפור ממשמעותי באורח החיים ולאפשר לכם להתמיד, להגשים רצונות ויכולות ולא להשאיר אותם רק בגדר רצון. לכתבות וסרטונים נוספים בנושאים קרובים לחץ: חוסר מנוחה / היפראקטיביות | בעיות אצל ילדים | בעיות פסיכולוגיות | דיסלקציה
|
|
יונה ליאור Ph.D משתפת במקרה של הצלחה בטיפול בהפרעת קשב וריכוז ללא ריטאלין |
|
יונה ליאור Ph.D מספרת על ילד עם בעיות קשב וריכוז שנזרק מכל מוסד חינוכי עד שנאלץ לעבור עיר. באבחון האירידיולוגי ניתן היה לראות חסרים בגופו של הילד והתהליכים שהובילו להפרעות קשב וריכוז ובנוסף ניתן היה להדריך אותו על דרכי הלימוד הנכונות לו והוא הפך למצטיין. |
|
|
| המלצות מטופלים מתוכניותיה של יונה ליאור Ph.D ברדיו | |
|
|
גוף ונפש -- "את פשוט עזרת לי מאוד מאוד" |
מאזינה מודה לדוקטור יונה על האבחון, ומספרת כי החוויה בקליניקה עזרה לה להכיר את עצמה טוב יותר. דוקטור יונה מציינת כי אחד העקרונות החשובים של אבחון אירידיולוגי הוא היכולת של האדם להכיר את עצמו. (01:15 דק') |
|
|
|
|
|
|
לעוד המלצות מטופלים בנושאים האחרים |
|
|
|
|
|
|
|
מה יתגלה באבחון האירידיולוגי בשיטת יונה ליאור Ph.D? |
|
|
גופני - רפואי |
ניתן לאבחן את העבר וההווה ותהליכים עתידיים בבדיקה אחת מקיפה ניתן לזהות את מקור הבעיה ולא רק את הסימפטומים כלי אבחוני ברמה מקצועית המאפשר לחדור למצב הגופני והרגשי בעין טמון מידע רב שלא ניתן להסיקו מבדיקות מעבדה רגילות זיהוי הצטברות רעלים, תרופות וחומרים מעוררי מחלות ברקמות הגוף |
|
גילוי מוקדם של מחלות |
מצב גופני מיום היווצרותן עד למצב בהווה וכן מבט למצבן בעתיד זיהוי של חולשות ומחלות שיתפתחו בעתיד, במידה ולא יטופלו |
|
בתחום הרגשי |
זיהוי והיכרות עם דפוסים רגשיים אופייניים היכרות עם האישיות, זיהוי בעיות המפריעות להתפתחות אישית זיהוי קשיים רגשיים מהעבר, הווה ותהליכים עתידיים בעיית קשב, ריכוז, מיקוד, דאגנות, לחץ, חרדה, מתח, בעיית הרדמות |
|
תזונה וריפוי |
השתקפות פתולוגית ופיזיולוגית של מערכת העיכול והקיבה פירוק וספיגה ניתוח רגישות לתרופות והתאמת דרכי טיפול אישיות למניעת אלרגיות אבחון לגבי חומרים המותאמים לרגישויות הנראות באבחון בעין. התאמת סוגי טיפולים נטורופתים, הומאופטים, סינים, גופניים, בהתאם לאיבחון |
|
|
|
|
|
המלצות מטופלים מתוכניותיה של יונה ליאור Ph.D ברדיו |
|
|
| 'דק 01:26 |
| |
| להאזנה |
|
|
|
|
|
|
| 'דק 01:41 |
| |
| להאזנה |
|
|
|
|
|
| 'דק 04:03 |
| |
| להאזנה |
|
|
|
|
|
|
| 'דק 01:19 |
| |
| להאזנה |
|
|
|
|
|
|
| 'דק 02:34 |
| |
| להאזנה |
|
|
|
|
|
|
| 'דק 01:30 |
| |
| להאזנה |
|
|
|
|
|
לעוד המלצות מטופלים בנושאים האחרים |
|
|
|
|
|
|
הרס עצמי -- טיפול מוצלח בתופעה ממושכת של הרס עצמי
|
|
|
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופל, איש עסקים מצליח שסבל מנטייה להרס עצמי בכל פעם שהגיע להישגים ויעדים מכובדים.
|
|
|
|
|
|
הפרעות קשב וריכוז -- הצלחה בטיפול ילד עם הפרעות קשב
|
|
|
יונה ליאור מספרת על ילד עם בעיות קשב וריכוז שנזרק מכל מוסד חינוכי עד שנאלץ לעבור עיר. באבחון האירידיולוגי ניתן היה לראות חסרים בגופו של הילד.
|
|
|
|
|
|
ילדים -- טיפול מוצלח בילד עם בעיות השתלבות במסגרת
|
|
|
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופל ילד שלא הצליח להישאר באותה מסגרת תקופה ממושכת מבלי שיעבירו אותו ממנה.
|
|
|
|
|
|